ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

day n´ night

leave a comment »

jag&karin

tentan är skriven. kan gå vilken väg som helst. men jag har lärt mig så mycket som jag intet lärde mig förra gången. hittade denna bilden igår. fina fina karin. och jag i kort hår. hur lockande det än må vara att kapa av det så ska det nu sparas till långt hår igen. nu väntar lite vila sedan ska jag in till stan och skrika på tre för min mobil och simkort har gått sönder utan någon påverkan, och jag har haft den i mindre än en vecka! systemet blir det såklart också, sen vinbrännboll med klasskamraterna.

 

love.

Written by bella

16 maj 2009 den 9:47 f m

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

