ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

det gör mig galen

leave a comment »

när jag flyttade till växjö i januari flyttade jag in i en 22 kvm ”stor” lägenhet. jag har mitt kök i hallen. sedan är det arbtesrum, vardagsrum och sovrum på resterande kvm. så ni förstår att det är trångt. jag har tidigare bott i en fyra med två vänner, jag har bott på internat med 18-30 personer i samma korridor, jag har bott med en ”främling” numera vän i en trea, i en etta med mitt ex och själv i en underbar etta. jag har verkligen gillat alla mina tidigare boendesituationer. att bo själv är det som är mest rätt just nu, jag trivs bäst så.

32034b588f2d2943e5de59ec97f3dcda

jag känner nu efter en termin att min lägenhet är alldeles för liten. jag har fått en katt som behöver mer uttryme också. jag älskar att ha diverse bjudningar men det fungerar inte riktigt i denna lilla lägenhet. vi får inte plats. jag saknar ett riktigt kök med matplats. jag saknar att ha ett sovrum som endast fungerar som ett sovrum och slippa ha min säng som en soffa. jag tycker inte om att ha allt packat på vartannat. så 1 juni flyttar jag äntligen in i en underbar tvåa. den ligger även bättre till på campus. mitt i. så hösten kommer bjuda på ännu mer bjudningar och fester. och med alltfler gäster.

debi

dock behövs en hel del ny inredning. en fotölj, köksstolar, hyllor, mattor och lampor. i sommar kommer jag åka runt på loppisar och försöka fynda. för det gillar jag mest. billigt och oftast unikt.

love.

Written by bella

18 maj 2009 den 9:35 e m

Publicerat i famous and inspiration

Kommentera

