ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

holding out for a hero

leave a comment »

jag fattar inte vad det är min sömn. vaknar flera gånger om natten. och jag sover inte på dagarna längre så det kan inte bero på det. kanske ska börja dricka en kopp te innan jag går och lägger mig, lugnar det?

DSCN1461

försöker få tag i denna unga dam, även kallad lottis. det är lättare sagt än gjort med tanke på att hon inte har en fungerande mobil. hon kan bara ta emot sms, inte svara. och hon kan inte ringa eller svara heller. bra mobil, bra lottis 🙂 tänkte bjuda henne på lite picknik, var så länge sedan jag fick lite one on one time med henne. och det är viktigt. får hoppa in i duschen så länge och vänta ut ett svar från henne. måste börja packa idag med, flytten närmar sig. och med tanke på att jag har en tenta att plugga på och ska hem till skåne till helgen måste jag verkligen planera bra de sista veckorna i maj.

love.

Written by bella

19 maj 2009 den 9:03 f m

Publicerat i everyday life

Kommentera

