ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

ni står still

leave a comment »

det händer så mycket runt mig just nu. och jag vet inte vart jag står. i vilken tråd jag ska dra. vem jag är. igår sades så mycket till mig. vissa saker sårade massor, men det bästa var att jag fick höra bra saker från de jag tycker om. saker som jag vet att jag måste ändra, men jag behövde någon som skrek det till mig för att jag skulle förstå de. jag ska rannsaka mig själv denna sommaren. men nu ska jag till lottis och umgås med mina vänner.

love.

Written by bella

21 maj 2009 den 4:39 e m

Kommentera

