ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

samlare av solglasögon

with one comment

17 juni 00317 juni 001

vad tycker ni om mina nya solglajjor? jag älskar dem. de är ju i guld ffs.

Written by bella

17 juni 2009 den 5:01 e m

Publicerat i shop til you drop

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallå där,

    Jag har en stor samling av solglasögon och jag skulle vilja sälja dem, gör dig intressant för dem? skriv till min e-post om du: liontower85@yahoo.com
    och senare kan vi ha affären;)

    tack så mycket
    Mustafa…

    Mustafa ( Tofi )

    08 december 2012 at 4:18 f m


Kommentera

