ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

sluta röka

with 2 comments

älskar när min mamma ringer tre ggr innan tio för att frågaom jag gått upp än. lilla söta mamma. är så stolt över henne. hon har slutat röka efter att ha rökt sedan hon var typ 20 år. nu ska jag följa i hennes spår tror jag. mina lungor börjar säga ifrån nu. ska snart hoppa in i duschen. sen är det jobb i eftermiddag som gäller. ser faktiskt fram emot det. och på lördag åker jag äntligen hem.

100_1370

jag i höstas vid älskade och saknade farfars grav

har också bestämt mig för att stanna i växjö iallafall till vårterminen, och jag är jättenöjd med mitt val. så ingen behöver oroa sig. och en sak som är säker är att JAG SKA BLI SJUKSKÖTERSKA!

love.

Written by bella

25 juni 2009 den 10:54 f m

Publicerat i everyday life

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. duktig av henne att sluta 🙂

    theres

    26 juni 2009 at 4:12 e m

  2. jag håller med! min mamma hypnotiserade sig så hon slutade röka, det var rätt coolt. Önksra fler la ner energi på att sluta med sån jäääävla skit!

    NATALIE

    03 juli 2009 at 8:27 e m


Kommentera

