ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

hårförlängning

leave a comment »

IMG_1382BERLIN 118PICT0070Inspark 028PICT0015IMG_1385

på måndag ska jag på konsulation till min hårförlängning. jag får det för halva priset. behöver bara betala håret. saknar verkligen långt hår. detta är bilder från mitt första år i ljungskile. jag älskade mitt hår då. nu sätter jag mest upp det i en tofs för att bli av med det. men nu ska jag bli sexy igen. längtar.

Written by bella

04 juli 2009 den 11:28 f m

Kommentera

