ok baby, det är dags vi ska vinna allt

music when the lights go out

senaste tiden

leave a comment »

det är nog dags för mig att sova snart. varit uppe sen fem imorse. så blir det när man måste pendla till jobbet. men jag älskar det där. skänker mycket glädje. när jag äntligen fått hem nya linser så får jag såklart en ögoninfektion. jag som vill glida runt i solbrillor ju. har inte uppdaterat mycket på sista tiden för jobbet har tagit upp all tid. men det gillar vi. sen var jag somsagt hemma i skåne ockå. fick träffat många av de jag håller närmast hjärtat. (nath. det får inte gå så lång tid mellan gångerna vi träffas, du skänker mig så mycket glädje och gör mig enormt positiv | drab. jag ska göra allt vad jag kan för att åka till LA och besöka dig. insåg hur mycket jag saknat dig och ditt avsmittande skratt.) fick även träffat lillsyster. åh vad jag saknar henne med. är så stolt över henne. hon har verkligen tagit steget ut i vuxenvärlden nu. på söndag ska jag förhoppningsvis köpa mig en systemkamera så då kommer ni överösas av bilder från min sida. hoppas bara henrik är frisk tillsdess. behöver nog lite råd om mitt köp. och vet ni vad jag saknar.

DETTA:

DSCN1438DSCN1424DSCN1484

Written by bella

04 juli 2009 den 12:54 f m

Kommentera

